יוני 1, 2023

איך לשמור על הכלבים שלנו בחורף?

הכלב הוא חלק בלתי נפרד מהמשפחה ויודע היכן המקום הכי חמים ונעים בשבילו.

כלבים קטנים בדרך כלל מעדיפים להתכרבל עם בעליהם מתחת לשמיכה או להתחמם ליד התנור אז שימו לב שהכלב לא מתקרב יותר מידי אל התנור ודאגו למים זמינים כל הזמן בכדי למנוע התייבשות.

אנחנו ממליצים לדאוג לשמיכה חמימה ומפנקת וכמובן לשים לב לכל סימון התנהגות השונה מהרגיל.

חשוב מאוד לא לוותר על שגרת הטיולים בחורף. גם כשיורד גשם בחוץ או סתם קר יש לשמור על זמני טיולים קבועים ובכך להימנע מפספוסים לא רצויים בבית… וכמובן שהכלב יהנה להריח את כל הריחות השונים שאחרי הגשם.

אצלנו בפנסיון בשדות מקפידים על הכנות לחורף עם מנורות חימום ושמיכות לכרבול לכל כלב המתארח ולא מוותרים על טיול פעמיים ביום כדי לשמור על הכושר ולנשום את האוויר הנקי.

במידה והכלב שלכם מעדיף לישון במלונה התקנה פשוטה של מנורת חימום תעזור לשמור עליו וכמובן שמיכה כייפית להתכרבלות, אולי כדאי לרכוש עבורו סוודר מחמם או מעיל חמוד.

כמו לבני האדם גם כלבים אוכלים יותר בחורף שימו לב לשינוי בכמויות ודאגו לאיזון הכמויות בהתאם לכלב ולאנרגיות שלו.

יש כלבים המפחדים מרעש הרעמים, גלו רגישות ובמידה וכלבם מתנהג בחרדה או נובח בזמן סופה הרגיעו אותו ולטפו אותו בתנועות ארוכות עד שירגע, למען האמת מחקרים הוכיחו שלליטופים יש השפעה מרגיעה גם עלינו אז אם אתם או ילדכם חוששים מהרעמים ליטופים הם תרופה נפלאה!

מאחלים לכם חורף חמים ונעים בפנסיון לכלבים המוזמנים אלינו לחופשת חורף בפנסיון בשדות..

שתפו חברים במאמר הזה:

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:

גור חדש

כל מי שאימץ פעם גור מכיר את התחושה הנפלאה של גור חדש בבית. הוא ריחני ונעים ממש כמו תינוק קטן שנולד, כולם מכרכרים סביבו וההתרגשות

קרא עוד »

אל תשליכני לעת זקנה!

ראינו אותו עוד לפני שנכנסנו לפנסיון. הגענו ליום עבודה שגרתי בפנסיון שלנו בשדות, מצפים לעוד יום שגרתי ומהנה בחברת הכלבים והחתולים שמתארחים אצלנו בצפון, עוד

קרא עוד »

היי, אנחנו מפנקים את הכלב שלך ב -

10 חטיפים מתנה.

רק מעדכנים אותך שבכל רכישה של שק מזון מעל 7 ק”ג לכלב שלך, ניתן להוסיף למשלוח גם מתנה של 10 חטיפי בשדות –  ללא עלות!

*לא כולל מזון רפואי ותזונה טבעית