מאי 29, 2023

כלבים וחתולים – שבוע המשפחה

השבוע חוגגים את שבוע המשפחה, אז חשבנו שזה זמן מצוין לכתוב על כלבים וחתולים משפחתיים, ועל כאלה שעוד לא זכו למשפחה משלהם.

אצלנו בפנסיון לכלבים וחתולים, מאמינים שכלבים וחתולים הם חלק מהמשפחה. חלק בלתי נפרד, לא רק כשכיף ולא רק כשנעים אלא גם כשקשה לפעמים וכשדברים לא הולכים לגמרי חלק.

גם אצלכם הכלבים והחתולים הם חלק מהמשפחה?

כלבים וחתולים הם חיות הבית הנפוצות ביותר. כמעט אין בית בלי כלב או חתול, או כלב וחתול, או כלבים וחתולים ברבים. אבל לא כל בית מתייחס לכלבים ולחתולים שלו כאל בני משפחה אמיתיים. תעשו סיבוב קצר בקבוצות של כלבים וחתולים בפייסבוק, או אפילו באתרי יד שניה למיניהם. תופתעו לגלות כמה כלבים וחתולים מוצעים למסירה לכל דורש, על כמה כלבים וחתולים מוכנים לוותר. תקראו שם סיפורים על מעברי דירה, על תינוק שנולד, על שעות עבודה מרובות. אם תתאמצו תוכלו למצוא גם סיפורים על סלון חדש שלא מתאים שהכלב ילכלך ואפילו מודעות של כלבים וחתולים להחלפה! והרי לילד שהוריו עובדים מוצאים פתרון, לא מוסרים אותו, ומותר לו ללכלך את הסלון עד שיבין שאסור ואף אחד לא יחליף אותו באחר, בלונדיני יותר או גבוה או מחונך יותר. מדוע אצל כלבים וחתולים המצב שונה? הסיבה היא פשוטה. אלה אנשים שלא רואים בכלבים וחתולים חלק מהמשפחה. מבחינתם כלבים וחתולים הם רק כלבים וחתולים, וכשההתלהבות מהם פוחתת, כשהם עושים משהו לא תקין או כשמשהו קטן בחיים משתנה – הם יכולים ללכת. לפעמים אנחנו מגיעים לפנסיון שלנו, פנסיון לכלבים וחתולים שנמצא באזור ירוק ופסטורלי בצפון ומגלים שהשאירו לנו הפתעה. כלב קשור, או ארגז של גורים, לפעמים הם מגיעים אפילו עם פתק, איזה משפט מתנצל ובקשה שנדאג להם. במקום האנשים שאמורים לדאוג להם באמת. המשפחה שלהם. אנחנו בפנסיון משתדלים לעזור ככל האפשר לכלבים וחתולים למצוא משפחה של אמת. כלבים הנאספים מאזור טבעון, רמת ישי, ויקנעם מגיעים אלינו לפנסיון. הם שוהים אצלנו את עשרת הימים הנדרשים במקום להיות בתחנת הסגר, ובסיום ימים אלה אנחנו מארחים אותם בפנסיון שלנו עד למציאת משפחה מתאימה. האימוץ כרוך בסל אימוץ ובהבנה שכלבים וחתולים מאמצים לכל תקופת חייהםJכלבים חיים בממוצע 15 שנים. חתולים אולי קצת יותר. זכרו את הנתון הזה כשאתם מתכננים לאמץ כלב או חתול. זו תקופת חיים שלמה. אפשר להתחתן בזמן הזה, להוליד ילדים, להתגרש לפעמים, לעבור דירה לפחות פעם פעמיים, ללמוד, לעבוד המון שעות…. להמשיך? הכל יכול לקרות ב 15 שנים. האם אתם מוכנים להתחייב לכלבים ולחתולים שלכם לכל חייהם? אם אתם מהססים, כנראה שאתם לא מוכנים למחויבות שמגיעה עם גידול כלבים וחתולים כרגע.

אז אם אתם מאלה שרואים בכלבים ובחתולים שלהם חלק מהמשפחה, בואו נגביר את המודעות לנושא, בואו נראה לכולם. היכנסו לדף הפייסבוק שלנו “בשדות”, העלו תמונה של הכלבים ו/או החתולים שלכם, ספרו לנו איך ומתי אימצתם אותם ומה הם בשבילכם. שתפו את הסיפור גם לחבריכם בפייסבוק. רק ככה, בסיפורים יפים ובתמונות כלבים וחתולים משפחתיים, נוכל לעשות שינוי ולראות אולי פחות מודעות “למסירה”, ואולי יותר כלבים וחתולים יסיימו את חייהם בשיבה טובה כשהם חיים עם אותה משפחה.

שתפו חברים במאמר הזה:

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:

גור חדש

כל מי שאימץ פעם גור מכיר את התחושה הנפלאה של גור חדש בבית. הוא ריחני ונעים ממש כמו תינוק קטן שנולד, כולם מכרכרים סביבו וההתרגשות

קרא עוד »

אל תשליכני לעת זקנה!

ראינו אותו עוד לפני שנכנסנו לפנסיון. הגענו ליום עבודה שגרתי בפנסיון שלנו בשדות, מצפים לעוד יום שגרתי ומהנה בחברת הכלבים והחתולים שמתארחים אצלנו בצפון, עוד

קרא עוד »

היי, אנחנו מפנקים את הכלב שלך ב -

10 חטיפים מתנה.

רק מעדכנים אותך שבכל רכישה של שק מזון מעל 7 ק”ג לכלב שלך, ניתן להוסיף למשלוח גם מתנה של 10 חטיפי בשדות –  ללא עלות!

*לא כולל מזון רפואי ותזונה טבעית